سید حسام الدینسید حسام الدین، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

مرد کوچک

سلامتی پسرم

1392/2/16 19:56
نویسنده : سیدمهدی
349 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

امروز رفتیم کلاس قرآن و تو ایه آب رو درست برای خانمنتون خوندی خیلی خوشحال شدم چون سرما خوردی و فکر نمی کردم درست حفظ شده باشی . امروز توی بانک یه بچه ایی دیدم که بعدش خیلی خدا را شکر کردم که تو سلامتی . راستش این روزا خیلی اذیت می کنی و لجباز تر از قبل شدی و حرف حرف خودته . من هم دیگه احساس می کنم صبرم سر اومده البته خیلی هم شیرین تر شدی و خیلی وقتا دلم برات ضعف می ره .ولی باز هم خدا را شکر که یه بچه صحیح و سلامت دارم . خیلی دوست دارم حسام الدین.

احساس می کردم باید حتما بنویسم که امروزو یادم نره تا هیچ وقت ناشکری نکنم و تحملم را بیشتر کنم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله راضیه
4 خرداد 92 11:14
شما نمونه بارز یه مادر صبوری ابجی خانومیییییییییییییییییییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مرد کوچک می باشد