سید حسام الدینسید حسام الدین، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

مرد کوچک

اگر فرصت داشتم کودکم را دوباره بزرگ کنم.......

1392/11/29 11:37
نویسنده : سیدمهدی
309 بازدید
اشتراک گذاری

به جای آنکه انگشت اشاره ام را به سمت او بگیرم در کنارش انگشتانم را در رنگ فرو می بردم و نقاشی می کردم.

اگر فرصت داشتم کودکم را دوباره بزرگ کنم به جای غلط گیری به فکر ارتباط بیشتری می بودم .

 بیشتر از آنکه به ساعتم نگاه کنم به او نگاه می کردم.

سعی می کردم درباره اش کمتر بدانم اما بیشتر به او توجه کنم .

به جای اصل راه رفتن اصل پرواز کردن و دویدن را با او تمرین می کردم .

از جدی بازی کردن دست بر می داشتم و بازی را جدی می گرفتم .

بیشتر در آغوشش می گرفتم و کمتر او را به زور می کشیدم و کمتر سخت می گرفتم  و بیشتر تائیدش می کردم.

اول احترام به خود را در او می ساختم بعد خانه و کاشانه اش را و بیشتر از آنچه که عشق به قدرت را یادش بدهم قدرت عشق را یادش می دادم.

منطقه سفید اب . کلاچای تابستان 92

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله راضیه
24 اسفند 92 12:55
یه دونه ای شما مامان زهره ی حسام جون.....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مرد کوچک می باشد