سید حسام الدینسید حسام الدین، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

مرد کوچک

بازگشت از سوریه

1390/3/21 17:51
نویسنده : سیدمهدی
315 بازدید
اشتراک گذاری

سفر خیلی خوبی بود هم از نظر معنوی هم سیاحتی

ولی حسام خوبم خیلی اذیتمون کردی قبل از این سفر گفتم اگه پسر خوبی باشی مکه هم می بریمت ولی با این اوضاع فکر نمی کنم.

چون  ضریح حضرت زینب و رقیه را می بوسیدی دیگه هر جا که می رسیدی می خواستی بوس کنی .

از بازار حمیدیه سوریه برات لباس پلنگ صورتی را خریدیم . لباسشو دوست داری ولی کلاهشو نه .

وقتی رفتیم لبنان  سوار قایق شدیم روی دریای مدیترانه و این پسمل مامانی همش می خواست دستشو بکنه توی اب . من و پدر تو رو سفت گرفته بودیم که نیفتی توی اب .

 

 

اینجا صخره الروشا( عشاق ) توی لبنانه

 

اینجا قلعه معروف شهر بصری است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ثنا
26 خرداد 90 20:52
زیارت قبول مرد کوچک ایشالا با خانم و بچه ها بری زیارت
خاله مریم
2 تیر 90 10:40
الهی من قربون یکی یدونه ی خودم بشم که این قدر ماهه
مریم جون
2 تیر 90 10:43
یه دونه اییییییی پسر یکی یه دونه ی خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مرد کوچک می باشد