سید حسام الدینسید حسام الدین، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

مرد کوچک

سفر سوریه

1390/2/17 9:20
نویسنده : سیدمهدی
330 بازدید
اشتراک گذاری

ما فردا صبح ساعت ٤٥/٨ بلیط داریم برای سفر به سوریه. دیروز ساکمونو جمع کردیم  و پسمل مامانی همش توی چمدون بود . امیدوارم این سفر بهت خوش بگذره .

راستی دوستان نی نی وبلاگی. ما اونجا به یاد همه شما هستیم  و برای همه شما دعا می کنیم .

الان حسام جون خوابه و من دیگه تو این ١ هفته نمی تونم مطلبی وارد کنم ولی وقتی برگشتم مطمئنم کلی حرف واسه گفتن دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مونا (مامان النا )
17 اردیبهشت 90 10:56
سلام عزیزم برای ما هم دعا کن یه دعای مخصوص هم برای یه حامله کن که ایشالله نی نی اش بمونه و اذیت نشه!! ممنونم ازت گل پسرت رو هم ببوس
خاله راضیه ملقب به آزیش
18 اردیبهشت 90 8:38
سلام من خاله راضیه ملقب به ازیش هستم البته به زبون حسام الدین دیشب حسام با مامان و باباش اومدن برای خذاحافظی. از یه طرف خوشحال بودیم از یه طرف به خاطر دلتنگی ناراحت. امیدوارم بهتون خوش بگذره و حسام پسر خوبی باشه. 30 اردیبهشت کنکور دارم. من و زیاد دعا کنیییییییییییییییییییییید.
خاله راضیه ملقب به آزیش
21 اردیبهشت 90 8:35
سلام به یه دونه پسر خودمون. امروز 4 روزه که رفتید سوریه. دلمون براتون تنگ شده. خییییییییییییییییییییلیییییییییییییی. انشاالله بهتون خوش بگذره و حسام هم کلی مرد باشه و اذیت نکنه بابا و مامانش و. ما منتظریم زود برگردید...
آبجی فهیمه
23 اردیبهشت 90 11:36
سلام◠‿◠) امروز راسخون نرم افزاری را برای شما تهیه کرده است که به شما در تقویت هوش کودک خود کمک می کند.این نرم افزار (Giggles Computer Funtime for Baby)جایزه بهترین برنامه برای کودکان را از آن خود کرده است شما والدین گرامی با خرید این محصول خواهید توانست میزان هوش نوزادان خود را سنجیده و آنرا خودتان با روشی منطقی افزایش دهید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مرد کوچک می باشد