سید حسام الدینسید حسام الدین، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

مرد کوچک

شیر نخوردن حسام

1390/2/14 15:55
نویسنده : سیدمهدی
444 بازدید
اشتراک گذاری

من تو سال ٩٠ واقعا شاهکار کردم

روز ١٤ فروردین تا ساعت ٨ صبح هم بهت شیر دادم ولی توی خواب . ساعت ٣٠/٩ که از خواب بیدار شدی و خواستی شیر بخوری دیگه بهت ندادم البته با ترفندهای مادرانه . ولی همون شب سرما خوردی و تا یک هفته خیلی اذیت شدی که اصلا یادت رفته بود شیر هم می خوردی. خیلی برات من و پدر ناراحت بودیم چون سرفه های بدی می کردی ولی دیگه نمی شد بهت شیر داد . بعد از این که بهتر شدی همش سراغ شیرو می گرفتی و به من می گفتی مامان ام ( به زبون تو ام یعنی شیر)

الان  دقیقا ١ ماه  می شه از شیر گرفتمت ولی گاهی اوقات یاد ام  می کنی ولی خوب غذا خوردنت خیلی بهتر شده و من و پدر خیلی خوشحالیم.تحرکت خیلی زیاده واسه همین اصلا چاق نمی شی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مرد کوچک می باشد