سید حسام الدینسید حسام الدین، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

مرد کوچک

تولد

1390/2/12 18:05
نویسنده : سیدمهدی
355 بازدید
اشتراک گذاری

حسام چهارشنبه ٦ خرداد ١٣٨٨  با وزن ٢ کیلو و ٧٦٠ گرم  و قد ٤٨ سانت شب شهادت حضرت زهرا توی بیمارستان کسری به دنیا اومد

خیلی اذیت شدم ولی ارزشش را داشت که خدا پسر به این ماهی ولی خیلی شیطون را به ما داد .

پدرت از ذوقش حتی یادش رفت برامون گل بخره ولی اولین سالگرد تولدت جبران کرد و یه سبد خیلی بزرگ به جبران اون روز برامون خرید.

روز ١٠ خرداد ٨٨ پدرت شناسنامه ات را گرفت و من و مامان نسرین که اون روز پیش ما بود خیلی خوشحال شدیم.

شنبه ١٦ خرداد بندنافت افتاد و من خیلی نگران زنگ زدم به مامان نسرین ولی گفتن نگران نباش و دیگه حسام راحت شد.

١٧ خرداد دفترچه بیمه ات را گرفتیم و ٢٣ خرداد اولین نوبت تو پیش دکتر محتشمی بود.

٥شنبه ١٨ تیر من و بابا و عمه اکرم رفتیم بیرون خرید و لی از بیمارستان البرز سردر اوردیم و شمارو ختنه  کردیم . وقتی اومدیم خونه همه تعجب کرده بودن ولی اون روز به من خیلی سخت گذشت وقتی توی اتاق عمل بودی و صدای گریه هات میومد منم فقط گریه می کردم .

روز ٣١ تیر حلقه ختنه ات افتاد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
13 اردیبهشت 90 17:42
سلام شما بیمارستان کسرای کرج زایمان کردید؟ اگه اینطوره اسم دکترتون و برخورد پرسنل بیمارستان چطور بوده ؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مرد کوچک می باشد